Atpakaļ uz visiem rakstiem

No šī gada augusta Shopify būs vēl ērtāks Latvijas tirgotājiem

18.07.2022

Esam priecīgi paziņot, ka jaunais MakeCommerce maksājumu un piegādes risinājums priekš Shopify ir gatavs. Nepārspīlējot varam teikt, ka šobrīd tirgū nav labāka risinājuma priekš Shopify, kas pieņemtu maksājumus no Baltijas bankām un automātiski reģistrētu sūtījumus pakomātos, kā arī pieņemtu karšu maksājumus no visas pasaules. Jaunais risinājums padara pasūtījumu noformēšanu un pārvaldību vēl ērtāku kā līdz šim.

Esošā vienkāršotā pirkuma noformēšana (simple checkout) darbosies līdz 31. jūlijam. Lai arī jaunās aplikācijas instalēšana un konfigurēšana nav sarežģīta, iesakām tirgotājiem to veikt jau laicīgi un precīzi ievērot norādījumus.

Kas ir mainījies?

Jaunais maksājumu un piegādes risinājums ir veidots, domājot par tirgotāju un e-veikalu klientu ērtību, paturot prātā Shopify augstās prasības. Ir redzami trīs galvenie jauninājumi.

Shopify piegāde

Tagad pakomātu izvēle jau pirkuma grozā. Iepriekš pakomātu un piegādes veidu izvēle bija pieejama īsi pirms pasūtījuma apmaksas, bet tagad tas būs pieejams jau apskatot pirkumu grozu. Pirkuma noformēšana paliks ērtāka un intuitīvāka.

Vecā vienkāršotā pirkuma noformēšanas (simple checkout) vietā ir jauna dizaina MakeCommerce maksājuma logs. Maksājuma metodes galējā izvēle notiek MakeCommerce jaunizveidotajā logā. Pakomātu izvēlne vairs nav pasūtījuma beigās un nav nepieciešams atkārtoti ievadīt vai mainīt pircēja datus, tādējādi pirkuma noformēšana ar jauno risinājumu ir ātrāka kā jebkad.

Nekādu dubultpasūtījumu! Iepriekš piegāde Shopify tika saglabāta kā atsevišķs pasūtījums, būtībā dubultojot pasūtījumu skaitu, taču tagad piegāde ir daļa no pasūtījuma. Ar šo esam atrisinājuši situāciju, kas tirgotājiem sagādāja zināmas neērtības.

Maksajuma_logs

Kā instalēt?

Instalējot, lūdzam ļoti rūpīgi sekot līdzi instrukcijai. E-veikalos, kur līdz šim tika izmantots vecais risinājums, lūdzam to nevis dzēst, bet deaktivizēt, jo esošajā risinājumā ir informācija, kas nepieciešama, piemēram, preču atgriešanai.

Ja rodas kādi papildus jautājumi, sazinies ar mūsu klientu atbalstu, rakstot uz support@makecommerce.lv