Kā pārdot internetā: pārdodiet produktus internetveikalā, veicot 9 darbības (2024)
Pārdošanai tiešsaistē ir neierobežots potenciāls. Jūs pārdodat produktus vai pakalpojumus ikvienam un jebkurā vietā un veidojat ienesīgu biznesu, iesaistoties tik daudz (vai tik maz), cik vēlaties. Taču, lai to izveidotu, Jūs nevarat vienkārši uzsist knipi – Jums būs jāatrod sava biznesa ideja, jāizveido mājaslapa un vēl daudz kas cits, pirms varēsiet gūt stabilus ienākumus. Esam apkopojuši deviņas darbības, kas Jums palīdzēs pārdot tiešsaistē.
1. Atrodiet savu nišas produktu/pakalpojumu
Tā kā ir tik daudz tiešsaistes veikalu, Jums ir nepieciešams kaut kas, kas izceltu Jūsu jauno biznesu. Izvēlieties nišu, kas Jūs interesē un pēc tam atrodiet produktus ar lielu pieprasījumu, ko varat tajā pārdot par atbilstošu cenu.
Izpētiet savus konkurentus. Kā viņi piesaista Jūsu mērķauditorijas uzmanību? Apskatiet viņu mārketinga stratēģiju, auditoriju un cenu stratēģiju. Iedvesmojieties no tā ko viņi dara labi savam e-komercijas biznesam.
2. Definējiet savu mērķauditoriju
Jūsu mērķauditorija ir persona, kurai pārdodat tiešsaistē. Izpētiet to, izmantojot dažādas aptaujas un konkurentu analīzi. Kad sākat pārdot produktus tiešsaistē, Jums būs jāpārliecina konkurenta auditorija izvēlēties pirkt no Jums. Izmantojot konkurentu analīzi, atklājiet klientu personību, kurai viņi pārdod. Padomājiet par savu unikālo vērtības piedāvājumu, kas Jūs atšķir no konkurentiem.
3. Izdomājiet kādus produktus/pakalpojumus pārdosiet
Kad esat atradis savu nišas ideju un auditoriju, kurai plānojat to pārdot, ir pienācis laiks izdomāt kādu produktu/pakalpojumu tieši Jūs pārdosiet. Vai jums būs jāatrod šī produkta ražotājs, kāds sadarbības partneris vai jāizmanto privātā preču zīme? Vai izlaidīsiet tikai vienu produktu vai produktu līniju? Ja pārdosiet pakalpojumus, vai tos nodrošināsiet pats vai meklēsiet speciālistus? Jūsu izvēlei būs liela ietekme uz to cik veiksmīgs būs Jūsu e-komercijas veikals.
4. Izveidojiet interneta veikalu
Interneta veikals ļauj pircējiem iegādāties preces no Jums pa tiešo, izmantojot tīmekļa pārlūkprogrammu vai mobilo lietotni. Ja Jums ir ierobežots budžets un plānojat vēl pārbaudīt savu biznesa ideju, pirms dodaties pie aģentūras, lai izveidotu mājaslapu no jauna, iesakām izmantot vairākas jau iepriekš sagatavotas mājaslapas versijas populārākajās e-komercijas platformās kā Shopify, WooCommerce, Wix, Mozello utml.
5. Optimizējiet norēķināšanās procesu
Cilvēki pamet savu e-veikala grozu vairāku iemeslu dēļ. Izpētiet visbiežāk sastopamos iemeslus un novērsiet tos, izmantojot norēķinu veidu optimizāciju. Kad klienti iepērkas, izmantojot viņiem ērtu norēķinu risinājumu, tirgotāji redz ieņēmumu pieaugumu pat par 50%. Un, ja darījuma pabeigšanai nepieciešams tikai viens klikšķis, tas nodrošina izcilu klientu pieredzi un atkārtotus pirkumus. MakeCommerce piedāvā ērtu un vienkāršu maksājumu risinājumu moduli internetveikalam, lai pieņemtu internetbanku maksājumus – Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut, N26 vai karšu maksājumus – Visa, Mastercard. Papildus tam, MakeCommerce modulis ir ērti savienojams ar populārākajām piegādes metodēm – Omniva un DPD, nodrošinot automātisku sūtījumu reģistrāciju sistēmā. Jums atliek tikai izdrukāt adešu karti.
6. Izvēlieties piegādes veidus
Mūsdienu klienti pieprasa bezmaksas un ātru piegādi. Daudzi atteiktos no pirkuma tiešsaistē, ja piegāde neatbilstu viņu cerībām. Šobrīd populārākās ir pakomātu un kurjerpiegādes, kā arī piegādes uz dažādiem saņemšanas punktiem (veikalā, pasta nodaļā, DUS stacijās utml.) Arvien populārāk paliek padomāt arī par zīmola ilgtspēju, līdz ar to padomājot arī par piegādes iepakojuma un piegādes metodes ietekmi uz vidi. Der padomāt vai ir nepieciešams tik liels iepakojums, vai izmantotie materiāli ir pārstrādājami un šķirojami.
7. Izvēlieties piegādes valstis
Internetveikalu pasūtījumu piegāde klientam tajā pašā valstī ir lētāka nekā starptautiskā piegāde. Tomēr dažādu kurjeru, iepakojuma materiālu un piegādes zonu novērtēšana var samazināt izmaksas un tādējādi palielināt Jūsu peļņu, vienlaikus uzlabojot klientu apmierinātību. Pārdomājot starptautisku piegādes stratēģiju, varat izlemt uz kurām valstīm sūtīsiet un aprēķināt izmaksas un laiku, kas saistītas ar produkta nokļūšanu pārrobežu klienta rokās.
8. Reklamējiet savus produktus
Kad esat izdomājuši ko pārdosiet un kā klienti to saņems, ir laiks izplatīt informāciju par saviem produktiem. Runājiet par saviem produktiem sociālo mediju platformās, kuras izmanto Jūsu izvēlētā auditorija. Veidojiet augstas kvalitātes saturu, eksperimentējiet ar attēliem un video, un regulāri sadarbojieties ar sekotājiem.
Reklamējiet savu lapu un produktus. Reklāma dažādās platformās palielina izredzes sasniegt Jūsu mērķauditoriju. Neatkarīgi no tā vai Jums ir budžets, ko investēt vai arī izmantojat bezmaksas reklāmas vietnes, izveidojiet stratēģiju kā reklamēt produktus, kurus pārdodat tiešsaistē.
9. Nepārtraukti uzlabojiet savus pakalpojumus
Cilvēki ar uzņēmējdarbības domāšanas veidu vienmēr domā par attīstību. Kad ir pienācis laiks paplašināties, nepārtraukti uzlabojiet dažādas tehniskās darbības un produktu klāstu, lai saglabātu konkurētspēju. Automatizējiet laikietilpīgus uzdevumus un izmantojiet ietaupīto laiku efektīvākām aktivitātēm, kas palīdzēs Jūsu uzņēmumam attīstīties.
Eksperimentējiet ar klātienes tirdzniecību
Pamēģiniet satikt klientus klātienē, apmeklējot vietējos pasākumus un tirdziņus. Izveidojiet nelielu ceļojošo tirdzniecības stendu tirdziņiem vai izmantojiet savu klātienes veikalu, lai klienti varētu iepirkties tiešsaistē un izņemt preces Jūsu veikalā. MakeCommerce POS sniedz Jums iespēju apvienot savus veikala un e-veikala maksājumus vienuviet starp abiem pārdošanas kanāliem. Pieņemiet bezskaidras naudas maksājumus klātienē ar mūsu POS termināļiem vai pieņemiet maksājumus savā telefonā.