Kā labāk sagatavot savu biznesu rudens/ziemas sezonai?
Lai arī laiks aiz loga joprojām ir ļoti vasarīgs, tirdzniecības centros jau sākušies “pirmskolas tirdziņi,” kas atgādina, ka tuvojas jaunā rudens-ziemas sezona, kas atkal ienesīs jaunas rutīnas un tendences. Sezonalitātes tiešu ietekmi izjūt gandrīz katrs tirdzniecības pārstāvis.
Sagatavojies sezonālajām izmaiņām
Sezonālas izmaiņas var palīdzēt jūsu uzņēmumam augt vai arī tas var būt grūts izaicinājums, kas jāpārvar. Tas viss ir atkarīgs no jūsu sagatavotības, plānošanas un elastības. Sagatavojies katrai jaunajai sezonai tā, lai varētu ātri un atbilstoši reaģēt uz mainīgajām klientu vajadzībām, veiksmīgi pārvaldīt krājumus un efektīvi investēt mārketinga kampaņās.
Tālāk ir norādītas dažas darbības, kas jums jāveic, lai sagatavotos sezonalitātes izaicinājumiem.
1. Pastāvīgi analizējiet sava uzņēmuma vēsturiskos datus
Gatavojoties veiksmīgai pārejai uz jauno sezonu, pārbaudiet sava veikala vēsturiskos datus. Mūsu klientiem, kuri jau izmanto MakeCommerce risinājumus kopā ar biznesa finansēšanas pakalpojumu, ko nodrošina mūsu partneris Softloans, ir bezmaksas piekļuve dažādiem sava biznesa datu analīzes datiem. Pārskatiet savu klientu uzvedības tendences iepriekšējos periodos un saprotiet, kādu uzvedību jūs varat sagaidīt nākamajā rudens-ziemas sezonā? Kuras digitālā mārketinga darbības nodrošināja vislabākos rezultātus pagājušajā rudenī? Kādi produkti bija vislabāk pārdoti? Izmantojiet šos datus, lai prognozētu iespējamos pārdošanas pieaugumus, kritumus un stratēģijas efektivitāti.
2. Skatieties ne tikai uz iepriekšējo gadu datiem, bet arī uz nākotnes tendencēm
Vēsturiskie dati atspoguļo jūsu konkrētā biznesa reālās tendences un ir ārkārtīgi vērtīgi, taču ir svarīgi tos papildināt ar nākotnes tendencēm. Kā jūsu nozarē mainās dažādu reklāmas kanālu efektivitāte? Kādas ir jaunākās tendences satura veidošanā? Kādi jauni loģistikas vai maksājumu risinājumi var pozitīvi pārsteigt Jūsu klientus un palielināt Jūsu ienākumus?
Izmantojot tādus rīkus kā Google Trend, varat paredzēt sezonālās svārstības, lietotāju uzvedību un jaunas tendences. Tādā veidā jūs varat salīdzināt savu biznesa pieredzi ar vispārējām tirgus tendencēm.
3. Esiet elastīgs un pielāgojiet savas stratēģijas, pamatojoties uz jaunākajiem datiem
Klienti, kas biznesa finansēšanai izmanto MakeCommerce pakalpojumu Finansējums biznesa attīstībai, var pastāvīgi uzraudzīt sava biznesa jaunākos datus un vienuviet skaidri redzēt savu pārdošanas, mārketinga un finanšu datu interaktīvu analīzi.
Izmantojiet šos datus, lai katru dienu veiktu nepieciešamās izmaiņas un sagatavotu savu uzņēmumu lieliskai rudens-ziemas sezonai.
4. Investējiet sava biznesa izaugsmē
Visas jaunās mārketinga aktivitātes, komunikācijas stratēģijas un to īstenošana, kā arī jaunu preču vai izejmateriālu iegāde prasa apgrozāmos līdzekļus. Priecājamies, ka, sadarbojoties ar mūsu partneri Softloans, varam sniegt saviem klientiem iespēju aizņemties apgrozāmos līdzekļus ar īpaši izdevīgiem nosacījumiem. Šis finansējums ir paredzēts e- komercijas pārstāvjiem un tiem, kas tirgojas, izmantojot POS termināļus. Apgrozāmos līdzekļus var iegūt 24 stundu laikā, bez nodrošinājuma un bez noteikta atmaksas grafika, turklāt procentu vietā tiek maksāta tikai vienreizēja kredīta izsniegšanas maksa.