Atpakaļ uz visiem rakstiem

SEO priekšrocības e-komercijai

25.08.2020

MakeCommerce ir tiešsaistes maksājumu platforma, kas palīdz komersantiem saņemt maksājumus no klientiem, izmantojot internetbankas un karšu maksājumus. Esam priecīgi dalīties ar savu pieredzi un zināšanām ar komersantiem šajā un citos mūsu bloga rakstos. Šoreiz par SEO priekšrocībām e-komercijai.

E-komercijas bizness var pastāvēt un augt galvenokārt no jaunu klientu piesaistes. Tādējādi, lai palielinātu pārdošanas apjomus, īpaši svarīga ir apmeklētāju plūsma no dabiskās meklēšanas rezultātiem meklētājprogrammas.

SEO priekšrocības e-komercijai

Zīmola atpazīstamības palielināšana. Daudzus e-komercijas veikalus ir nepieciešams optimizēt meklētājprogrammās, lai samazinātu ar zīmola atpazīstamību saistītās izmaksas. Pirmā lapa meklēšanas rezultātos bieži vien var būt pirmā reize, kad pircējs redz jūsu zīmolu, vai arī tā var likt viņiem atcerēties, ka viņi ir apmeklējuši jūsu vietni (apmeklētās saites meklēšanas rezultātos tiek parādītas citā krāsā).

Būtiski piebilst, ka apmeklētājiem tīmekļa vietnes ar augstu novērtējumu meklēšanas rezultātos rada uzticama un nopietna zīmola iespaidu.

Mārketinga kanāla aizpildīšana. Tradicionālie mārketinga posmi – izpratne, interese, vēlme, rīcība – ir atkarīgi no pastāvīgas jaunu apmeklētāju plūsmas. SEO ir izšķiroša loma, palielinot klientu plūsmu, kas nepieciešama “mārketinga kanāla” pirmajam posmam.

Protams, SEO ir svarīga loma arī nākamajos posmos. Tā kā pircēji turpina ceļu no izpratnes uz interesi, pēc tam uz darbību (pirkumu).

Atkārtotā mārketinga auditorija paplašinās. Kad apmeklētāji apmeklē jūsu tiešsaistes veikalu, izmantojot dabisko meklēšanu (vai citus kanālus), varat apkopot sīkfailus atkārtota mārketinga kampaņām. Apkopojot sīkdatnes, jums būs iespēja parādīt piedāvājumus klientiem arī tad, ja tie pamet jūsu internetveikalu, neko nepērkot un pārlūkojot citus portālus. Jo vairāk cilvēku apmeklēs jūsu tiešsaistes veikalu, jo lielāka būs atkārtotā mārketinga auditorija.

Meklēšana, izmantojot specifikas frāzes (Long-tail keywords). Piecpadsmit procenti meklēšanas vaicājumu ir jauni – Google tos vēl nekad nav redzējis. Šīs vienreizējās frāzes veido apmēram 40% no visiem meklējumiem. Garās frāzes parasti tiek pārveidotas ātrāk un vienkāršāk nekā citi atslēgvārdi. Internetveikali parasti tiek programmēti, lai tos optimizētu gariem atslēgvārdiem un šāda veida meklējumiem, jo tie bieži tiek veidoti hierarhiski. Piemēram, izvēlne apģērbu tiešsaistes veikalā var būt Apģērbs> Vīriešu apģērbs> Aksesuāri> Kaklasaites> Sarkanās kaklasaites> Sarkanās zīda kaklasaites. Šīs lapas ir laba atbilstība atslēgvārdiem ar gariem vaicājumiem, piemēram, “vīriešu zilā zīda kaklasaite”.

Uzlabojiet lietotāja pieredzi. Laba lietotāja pieredze veicina reklāmguvumus. SEO palīdz saprast pircējus un tādējādi optimizēt jūsu internetveikalu. Tas savukārt uzlabo pozīcijas meklēšanā, kas savukārt palielina datplūsmu un galu galā arī pārdošanu.

Atslēgvārdu dati atspoguļo pircēju vēlmes. Cilvēki vēlas atrast preci/pakalpojumu, tieši tādēļ arī meklē. Šie dati palīdz saprast, kā pircēji domā vai runā par savām vēlmēm. Meklēto atslēgvārdu izmantošana jūsu vietnē var uzlabot lietotāju pieredzi. Atslēgvārdus, kādus lietotāji meklē, lai atrastu jūsu vietni, varat redzēt Google Search Console. Piemēram, ja lielākā daļa meklētāju meklē “lētu zilu zīda kaklasaiti”, uzsverot, ka tā ir lētāka tiešsaistes veikalā, jūs varēsiet uzlabot lietotāja pieredzi, sniedzot viņam meklēto.

Kvalitatīva lietotāja pieredzes nodrošināšana ir galvenais vērtēšanas faktors, jo īpaši Google. Ja meklētāji bieži noklikšķina uz jūsu vietnes saiti, bet nekavējoties atgriežas pie meklēšanas rezultātiem, Google pieņem, ka jūsu vietne neatbilst šim vaicājumam vai ir nepiemērota lietotājam savukārt tas var kaitēt reitingiem.

Apmaksātas meklēšanas reklāmas izmaksu samazināšana. SEO optimizētais saturs ir noderīgs arī Google reklāmu kampaņām, pieņemot, ka apmaksātai meklēšanai izmantojat pareizos atslēgvārdus. Google kvalitātes rādītājs novērtē reklāmu atbilstību galvenajām lapām, to saturu un reklāmas teksta atbilstību tīmekļa lapas tekstam, lai noteiktu maksu par klikšķi. Optimizētas galvenās lapas nozīmē labāku kvalitātes rādītāju, zemāku maksu par klikšķi un augstāku dabiskās meklēšanas veiktspēju.

Ilgtermiņa vērtība. SEO ir ieguldījums ilgtermiņa efektivitātē. Atšķirībā no reklāmas tās vērtība nebeidzas kampaņas beigās. SEO nav arī vienreizējs darbs. Tas ir nepārtraukts optimizācijas projektu cikls, kas koncentrējas uz vietnes saturu, dizainu vai tehnoloģijām. Visticamāk, ka katram projektam būs ilgtermiņa vērtība, kā rezultātā dabiskie meklēšanas rezultāti palielināsies pēc mēnešiem vai gadiem.