Atpakaļ uz visiem rakstiem

Neļaujiet maksājumu traucējumiem nobiedēt klientus – kā izvairīties no maksājumu incidentiem

23.04.2024

Veiksmīga e-komercijas biznesa vadīšana ir saistīta ar klientu uzticības veidošanu. Nevainojama norēķināšanās pieredze ir šīs uzticības atslēga un nekas nevar būt sliktāks kā maksājumu apstrādes problēmas.

Mēs visi esam to piedzīvojuši: jūs gatavojaties pabeigt pirkumu un pēkšņi tiek parādīts kļūdas ziņojums. Ar to pietiek, lai jebkuram internetveikala pircējam uzdzītu šaubas par pašu mājaslapu un darījumu. It īpaši, ja meklējāt šo izdevīgo darījumu kādā izpārdošanas kampaņā.

Šā gada pirmajā ceturksnī, pēc MakeCommerce datiem, Latvijas bankas saskārušās ar 10 incidentiem vai plānotām apkopes darbībām, kad maksājumu iniciēšanas pakalpojums nebija pieejams. Četri no tiem notika dienas laikā, bet daži no tiem ilga no nakts līdz rīta stundām. Šajā laikā maksājumu pieņemšana no konkrētās bankas vai nu nebija iespējama, vai arī tika nopietni traucēta.

Mēs MakeCommerce saprotam, ka maksājumu traucējumi var būt tirgotāja un arī klienta ļaunākais murgs, tāpēc mēs izmantojam citu pieeju. Lai gan lielākā daļa maksājumu pakalpojumu sniedzēju (PSP) paļaujas uz vienu tehnisko risinājumu – maksājumu iniciēšanas pakalpojumu (jeb PIS) – mēs piedāvājam unikālu divslāņu sistēmu: maksājumu iniciēšanas pakalpojumu, kas papildināts ar tradicionālo bankas saiti. Gadījumā, ja viens nestrādā – maksājums uzreiz automātiski pārslēdzas uz otru maksājumu metodi.

Padomājiet par to kā par rezerves variantu jūsu tiešsaistes veikalam. PIS darbojas kā jūsu galvenais maksājumu veids, piedāvājot klientiem vienmērīgu un drošu veidu kā norēķināties no saviem internetbankas kontiem. Bet kas notiek, ja bankas sistēmā rodas īslaicīga kļūme?

Šeit parādās bankas saite jeb banklink. Tā ir uzticama, alternatīva maksājuma metode, kas nevainojami tiek izmantota, ja PIS rodas problēma. Tā kā bankas pusē PIS un bankas saite darbojas ļoti atšķirīgi, gandrīz neiespējami ir, ka problēmas būtu ar abiem vienlaikus.

Minētās dīkstāves kopumā ilga vairāk nekā 17 stundas. Šajā laikā maksājumi no attiecīgās bankas tika pārslēgti no maksājumu iniciēšanas pakalpojuma uz banklink. Pateicoties šai funkcijai, mēs saviem tirgotājiem saglabājām pirkumus daudzu simtu tūkstošu eiro vērtībā, kuri pretējā gadījumā, visticamāk, būtu pazaudēti.

Šī ir riska mazināšanas funkcija, kas nav ierobežota tikai konkrētiem tirgotājiem, bet tā pēc noklusējuma ir pieejama ikvienam MakeCommerce tirgotājam. Tas nodrošina, ka jūsu norēķināšanās process turpinās un darbojas, neļaujot klientiem pamest savus grozus.

Savā ziņā šī funkcija ir kā apdrošināšana — pārsvarā jūs par to nedomājat, bet, tiklīdz kaut kas notiek, esat ļoti priecīgs, ka jums ir rezerves sistēma, kas automātiski risina incidentu. Tas ir ļoti svarīgi uzņēmējdarbībai, jo īpaši, ja tirgotāji rīko lielas izpārdošanas kampaņas, kas piesaista daudz klientu un pirkumu. Maksājumu incidenti kampaņu laikā var nopietni kaitēt pārdošanas apjomiem un izmaksāt daudz naudas. Par laimi, šāds rezerves risinājums mazina šos riskus.

Kā tas sniedz labumu jūsu uzņēmumam?

  • Samazināta pirkumu groza pamešana: maksājumu kļūmes ir galvenais iemesls, kāpēc klienti pēdējā brīdī pamet savus grozus. Mūsu divslāņu sistēma samazina šo risku, saglabājot jūsu pārdošanas plūsmu
  • Uzlabota klientu pieredze: vienmērīgs norēķināšanās process vairo uzticību un lojalitāti. Zinot, ka jums ir izveidots rezerves plāns, jūs klientiem parādat, ka piešķirat prioritāti viņu pieredzei.
  • Attīstiet biznesu droši: tiešsaistes veikala vadīšana ir saistīta ar savām bažām. Mūsu divslāņu sistēma sniedz jums drošības sajūtu, zinot, ka banku tehniskās kļūmes neietekmēs maksājumu pieņemšanu, jo varēs pārslēgties uz rezerves variantu.

MakeCommerce – Tavs maksājumu partneris!

Pieteikties maksājumu risinājumam!