Kāpēc gatavoties svētku sezonai jau tagad?
Svētku sezona, kas pasaulē sākas ar 11. novembri (singles day) un turpinās līdz janvāra izpārdošanai ir gada ienesīgākais laiks e-komercijas uzņēmumiem. Šis periods piedāvā iespēju ne tikai palielināt pārdošanas apjomus, bet arī paplašināt savu klientu bāzi, palielināt zīmola atpazīstamību un nodrošināt Jūsu uzņēmumam ilgtermiņa panākumus. Bet, lai efektīvāk izmantotu šo brīdi, ir svarīgi laicīgi sagatavoties — un tas jāsāk jau tagad!
Svētku sezona nav tikai Melnā piektdiena un Ziemassvētki
Lai gan Melnā piektdiena un Ziemassvētki ir īpaši ienesīgs pārdošanas laiks, taču jāskatās uz visu periodu no novembra vidus līdz pat janvārim, kas ir milzīgs ieņēmumu avots lielākajai daļai e-komercijas uzņēmumu. Šeit starplaikos var izcelt Singles day 11.11., Kiberpirmdienu un janvāra izpārdošanas, jo šajā laikā var vēl palielināt ieņēmumus. Daudzi no veiksmīgākajiem e-komercijas uzņēmumiem gūst ievērojamu daļu no saviem gada ieņēmumiem tieši šajos gada pēdējos mēnešos, pieaugot patērētāju pieprasījumam un reklāmguvumu līmenim sasniedzot maksimumu.
Kāpēc ir svarīgi sākt gatavoties jau tagad?
1. Noliktavas uzkrājumi: sliktākais, kas var notikt izpārdošanas laikā ir krājumu beigšanās. Ja Jums nav pietiekami daudz krājumu, lai apmierinātu pieaugošo pieprasījumu, Jūs palaidīsit garām iespējamos pārdošanas apjomus. Sāciet plānot tagad, lai pārliecinātos, ka esat gatavs pieprasījuma pieaugumam.
2. Mārketinga budžets: klientu piesaistīšanas izmaksām ir tendence samazināties svētku sezonā, jo pircēji ir vairāk gatavi pirkt. Tas nozīmē, ka ir lielisks laiks, lai palielinātu savu reklāmas budžetu, taču, lai to paveiktu efektīvi, Jums ir savlaicīgi jāieplāno budžets. Tādējādi novērsīsiet neplānotus tēriņus pēdējā brīdī.
3. Reklāmu plānošana: laiks ir ļoti svarīgs. Melnā piektdiena šogad ir vēlāk nekā parasti un Kiberpirmdiena iekrīt 2. decembrī, kas saīsina laika periodu starp Melno piektdienu un Ziemassvētkiem. Tas palielina iespēju, ka vairāk pircēju iegādāsies svētku dāvanas Melnās piektdienas izpārdošanas laikā un tāpēc ir svarīgi akcijas sagatavot jau laicīgi.
4 lietas, ko ievērot, lai efektīvi izmantotu svētku laiku
1. Plānojiet savas kampaņas visai sezonai
Tā vietā, lai koncentrētos uz vienu notikumu, piemēram, Melno piektdienu, labāk domājiet par visu svētku sezonu, sadalot to vairākos posmos. 11.11., Melnā piektdiena, Kiberpirmdiena, Ziemassvētki un janvāra izpārdošana – šeit jau laicīgi varat sagatavot dažādus piedāvājumus, radot lielākas iespējas piesaistīt klientus.
2. Izmantojiet pārbaudītus komunikācijas kanālus – e-pastu un SMS
Svētku laikā klientu iesaiste ir vissvarīgākā. E-pasta mārketings joprojām ir spēcīgs instruments, taču arī SMS var būt labs veids kā sasniegt klientus, jo vairāk nekā 90% ziņojumu tiek lasīti. Sāciet paplašināt savu datubāzi tūlīt, lai sezonas laikā varētu maksimāli izmantot šos kanālus.
3. Plānojiet budžetu saprātīgi un vienmērīgi palieliniet
Tā vietā, lai vienu vai divas dienas palielinātu reklāmas izdevumus, labāk palieliniet to pakāpeniski līdz brīvdienām. Saglabājiet to vienmērīgi, nevis veiciet dramatiskas svārstības, kas var izjaukt reklāmu platformas algoritmus. Šī stabilā pieeja nodrošina, ka Jūs gūstat peļņu no lapas apmeklējumu, lieki netērējot resursus.
4. Izveidojiet skaidrus akcijas piedāvājumus uz noteiktu laiku
Klienti vislabāk reaģē uz skaidriem, saprotamiem un laika ziņā ierobežotiem akcijas piedāvājumiem. Vienkārši “atlaide līdz 50%” dara brīnumus, ja vien Jūsu atlaide ir pietiekami redzama, lai piesaistītu uzmanību. Izvairieties no maldinošām reklāmām un koncentrējieties uz tādas vērtības radīšanu, kurai klienti var uzticēties. Ja piedāvājumam noteiksiet konkrētu laika periodu, arī tas klientus motivē ātrāk veikt pirkumu, jo ir bail palaist garām kampaņas periodu.
Sagatavojaties laicīgi un nepalaidiet garām gada lielāko pārdošanas iespēju
Svētku laiks ir Jūsu lielākā iespēja palielināt ieņēmumus, kā arī iegūt jaunus klientus un attīstīt savu biznesu, taču tikai tad, ja esat tam gatavs. Ja gatavojot preču krājumus, iepērkot izejmateriālus vai domājot par reklāmas budžetiem utml., rodas bažas par naudas plūsmu, vislabāk noderēs mūsu uz ieņēmumiem balstītais finansējums. Šis finansējums piedāvā elastīgu, izaugsmei labvēlīgu aizdevumu, kas nodrošina elastīgu atmaksas procesu un pieskaņojas pārdošanas rezultātiem. Aizdevuma atmaksa notiek automātiski, atmaksai novirzot noteiktu procentuālu daļu no ikdienas ienākumiem.
Vairāk par pakalpojumu šeit.