Back to all articles

Kā izvēlēties e-veikalam piemērotākās piegādes opcijas?

03.10.2022

Veidojot savu interneta veikalu ir svarīgi apzināt sava produkta/pakalpojuma mērķauditoriju, kā arī izvērtēt potenciālo klientu atrašanās vietu. Šāda informācija palīdz izvēlēties vispiemērotāko piegādes veidu, izvērtējot sūtījuma izmēru, svaru, kā arī produkta specifikāciju. Ja veidojat e-veikalu uz gatavas platformas, piemēram, WooCommerce, Shopify, Mozello, Magento, PrestaShop, OpenCart u.c., bieži ir iespējams integrēt spraudņus (plug-ins), kas nodrošina ātru un vienkāršu pasūtījumu noformēšanu. Klients pats varēs ievadīt piegādes datus, kā arī izvēlēties piegādes veidu – Pickup tīkls vai kurjeru piegādes. Ja e-veikala platformai nav pieejams automatizēts piegādes sadaļas spraudnis, tad pasūtījums jāievada manuāli piegādātāja programmā.

Kas jāņem vērā izvēloties piegādes partneri?piegades_izvelne_telefona

  • Piegādes iespējas

Izvērtējiet piegādes opciju pieejamību klientam – piegādes Pickup tīklā (pakomāti) tiek nodrošinātas 24/7 visā Latvijā, nodrošinot iespēju paku saņemt jebkurā sev ērtā laikā un vietā. Tāpat klienti ļoti novērtē piegādes ar kurjeru, kas palīdz vienkāršāk saņemt lielus vai specifiskus sūtījumus, kā arī ietaupīt laiku, sūtījumus saņemot sev ērtā vietā.

Jāpatur prātā, ka, lai arī klientu mērķauditorija ir Latvijā, nereti ir novērojams, ka e-veikalam attīstoties, sūtījumus jāpiegādā arī uz kaimiņvalstīm vai citur Eiropā, tāpēc ir labi, ja izvēlētais piegādātājs to jau nodrošina.

  • Piegādes automātiska reģistrācija

Lai arī daudzi šādu pakalpojumu nepiedāvā, tas būtiski ietekmē pasūtījuma noformēšanas laiku un ērtību. MakeCommerce maksājumu un piegādes modulis piedāvā ērtu integrāciju pasūtījumu noformēšanai ar Omniva un DPD piegādes sistēmām, kas pievieno pakomātu izvēlni Jūsu e-veikalā (vienmēr atjaunots pakomātu saraksts) un automātiski ģenerē adrešu kartes. Piemēram, klients veic pasūtījumu Jūsu e-veikalā, izvēlas piegādi ar konkrētu pakomātu, veic apmaksu un Jums atliek tikai ieiet sava e-veikala vadības panelī un izprintēt jau automātiski sagatavotu adrešu karti, un nodot sūtījumu.

Kas svarīgi klientam, izvēloties piegādes veidu?

  • Bezmaksas piegāde

Potenciālie un esošie klienti vienmēr novērtē iespēju sūtījumu saņemt ar bezmaksas piegādi vai par izdevīgāku cenu. Iesakām jau iepriekš noteikt summu no kuras klientiem automātiski tiek pievienota bezmaksas piegāde. Tā iespējams palielināt pirkuma groza vērtību un pārdošanas apjomus, piemēram, ja cilvēks saliks preces grozā par EUR 35, bet redzēs, ka bezmakas piegāde ir no EUR 40, tad iespējams palielinās pirkuma grozu un iegādāsies vēl kādu preci.

  • Iespēja atgriezt pasūtījumu bezmaksas

Lai arī Latvijā šāda iespēja nav tik populāra kā citur Eiropā, iesakām klientiem dot iespēju atgriezt pirkumu bezmaksas, jo tas būtiski palielina veikto pirkumu skaitu. MakeCommerce maksājumu modulī ir jau iestrādāta viegli pārvaldāma naudas atmaksas sistēma, kas ir pilnībā automatizējama un pārvaldāma no e-veikala vadības paneļa, turklāt, naudas atmaksa ir bez papildus komisijas.

  • Viegli saprotama informācija par piegādes iespējām un izmaksām

Savā e-veikalā izveidojiet sadaļu, kurā klienti jau pirms pasūtījuma veikšanas var uzzināt precīzas piegādes iespējas un izmaksas. Nereti uzņēmēji saskaras ar to, ka pasūtījums netiek noformēts līdz galam, jo tikai pasūtījuma noformēšanas pēdējā solī tiek uzrādīta cena par piegādi. Jo ātrāk ir redzamas visas piegādes iespējas un izmaksas (arī bezmaksas piegāde), jo labāk, un pastāv mazāka iespēja, ka lietotājs pārtrauks pasūtījuma noformēšanu līdz galam.

  • Piegādes serviss

Svarīgi klientiem nodrošināt iespēju sekot līdzi sava pasūtījuma statusam. Nosūtīt informāciju par plānotajām piegādes dienām un laikiem, kā arī iespēju nomainīt piegādes vietu un dienu. 

  • Piegādes ātrums

Klientiem ir būtiski zināt cik ātrā laikā tiks piegādāts viņu pasūtījums. Šo informāciju ir svarīgi parādīt jau pie preces izvēlnes, ja iespējams.

  • Pieredze

Izvēloties piegādes partneri, neaizmirstiet, ka klients vadās pēc līdzšinējās pieredzes un pakalpojuma sniedzēja kvalitātes un uzticamības.

Piegāde ir Jūsu e-komercijas biznesa būtiska sastāvdaļa!

Izdomāt kā piegādāt produktus saviem klientiem ir sarežģīts aspekts jebkuram tiešsaistes uzņēmumam. Katram ir savi unikālie izaicinājumi, kas tiem jāatrisina un jāpārvar, lai izstrādātu labākos un efektīvākos e-komercijas piegādes risinājumus. Tāpat kā daudzas citas lietas, kas saistītas ar jaunā e-veikala izveidi, būs vajadzīgs laiks un pielāgošana, lai noteiktu, kas vislabāk darbojas. Vislabāk būtu ik pēc sešiem mēnešiem izvērtēt esošos risinājumus, lai pārliecinātos, ka saviem klientiem sniedzat labāko iespējamo pakalpojumu un pieredzi par labāko iespējamo cenu. Apskatot piegādes risinājumus Latvijā, esam labā situācijā, jo piegādes pakalpojumi ir attīstīti un ļauj ātri un ērti piegādāt preces uz pakomātiem visā Baltijā, Somijā, Zviedrijā, un ar kurjera pakalpojumiem pat visā Eiropā.

Vairāk par maksājumu un piegādes moduļu pieslēgšanu savam interneta veikalam lasi šeit.

Piesakies tagad un pieņem populārākos maksājumu veidus!

Piesakies bezmaksas konsultācijai