-
4 influenceru mārketinga padomi e-veikalu pārstāvjiem
Ievietots 10.03.2022
Nav šaubu: e-komercija strauji aug, jo īpaši pēdējos gados, līdz ar pandēmijas sākšanos. Līdz ar to, potenciālo klientu novirzīšana uz e-veikaliem paliek arvien populārāks mērķis arī influenceru mārketingā. Kā realizēt…
Lasīt tālāk -
E-veikala zīmols: kā jaunus veikala apmeklētājus pārvērst par lojāliem klientiem?
Ievietots 10.12.2021
Likumsakarīgi, ka ikviena e-veikala īpašnieka galvenā prioritāte ir nodrošināt pastāvīgu jaunu apmeklētāju plūsmu e-veikalā. Jaunos apmeklētājus savukārt ir iespējams pārliecināt un pārvērst klientos, kuri tālāk dos papildu ieņēmumus. Tieši šī…
Lasīt tālāk -
Kāpēc ir vērtīgi noskaidrot pircēju ceļu līdz jūsu interneta veikalam
Ievietots 24.05.2021
Lietotāja ceļš sastāv no vairākiem soļiem, kurus konkrētā persona veic, lai nonāktu līdz pirkuma izdarīšanai jūsu interneta veikalā. Šie soļi ir savstarpēji saistīti un tie tiešā veidā iespaido to, kāda…
Lasīt tālāk -
Vebinārs “E-komercijas grāmatvedības ABC”
Ievietots 26.01.2021
Precīza un pareiza grāmatvedības kārtošana ir svarīga jebkurā biznesā ne tikai, lai ievērotu spēkā esošo likumdošanu, bet arī gūtu skaidru priekšstatu par uzņēmuma finanšu stāvokli jebkurā brīdī. Ne mazāk svarīgi…
Lasīt tālāk -
Kā iegūt klientu uzticību internetā?
Ievietots 13.01.2021
Kad runa ir par veiksmīgu pārdošanu, klientu uzticēšanās un lojalitāte ir divi ļoti būtiski aspekti. Klientu uzticību iegūt nav viegli, bet ir vērts tam veltīt laiku un naudu. Ir izpētīts,…
Lasīt tālāk -
3 populārākie kanāli multi mārketinga stratēģijā
Ievietots 16.12.2020
Augstas konkurences apstākļos ir būtībā neiespējami uzrunāt un sasniegt visus potenciālos klientus, ja mārketingam un reklāmai tiek izmantots tikai viens kanāls. Ja sniegsiet saviem potenciālajiem klientiem iespēju iepirkties tur, kur…
Lasīt tālāk -
E-pasta mārketinga kampaņu plānošana Ziemassvētku izpārdošanu laikā
Ievietots 01.12.2020
Gada nogale ir visjaudīgāko izpārdošanu laiks, un tajā viens no ienesīgākajiem e-komercijas mārketinga kanāliem var izrādīties tieši e-pasts. E-pasta kampaņas ir lielisks rīks, lai nodrošinātu klientiem personalizētu iepirkšanās pieredzi, kā…
Lasīt tālāk